2011. augusztus 12., péntek

Ékszertartó fa

Ennek az ékszertartónak az ötlete már nagyon régen megfogalmazódott bennem, mégis csak most készítettem el. Még negyed óra sem kell hozzá, mégis nagyon látványos, és dekoratív, arról nem is beszélve, hogy mennyire pénztárcabarát. Hamarosan 'új dizájnt' kap a szobám, és úgy gondolom, ez a fa tökéletesen fog illeni bele! :) Még nincs meg a végső helye, nem is ott fényképeztem, de majd megmutatom a már elkészült, hozzáillő környezetében is. Amivel egyenlőre szolgálhatok, az néhány kép, és az elkészítés menetének leírása. :


Az alapanyagok: faág, egy nem túl vastag fatörzs kb. 2 cm-s szelete, kagylók, kövek, ragasztópisztoly és pillanatragasztó.



1. lépés: A két fa összeragasztása (pillanatragasztóval), majd a kövek felragasztása.




2. lépés: A kagylók felragasztása.


És ezzel kész is van az ékszertartó!! Gondolkodtam azon, hogy lelakkozzam-e, és végül nem tettem. Szerintem jobb így természetesen!! :)
























Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést, láthatjátok, hogy egyáltalán nem nehéz elkészíteni ezt az ékszertartót. Nekem minden alapanyag volt itthon, de ha valakinek valami hiányzik, szerintem akkor sem kell hatalmas felfedező túrákat tartani, mert nagyon könnyű mindegyikhez hozzájutni.
További szép napot, xoxo: Heni!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése