2011. november 2., szerda

Egy kis átalakítás

Ha van megunt, nem használt felsőtök, nagyon könnyen fel lehet dobni egy-két apró változtatással. Jelen esetben egy ilyen 'semmilyen' fazonú, bő blúzról van szó, ami már fogalmam sincs, honnan van, valószínűleg turis... :P Ha valaminek tetszik az anyaga/színe, azt nagy valószínűséggel elhozom, mert ugye ki tudja, mi lesz még belőle... Ja, mondtam már, hogy imádok turiba járni?? Olyan kincseket lehet ott találni, hogy az ember nem is gondolná!! Nem beszélve az egyediségről, és hogy nem jön veled szembe az utcán, főleg ha még át is alakul egy kicsit. :)

Akkor lássuk:


Igen, a háttér nem a legjobb... :/ Kicsit egybeolvadnak a színek, de azért remélem kivehető, hogy miből indultam ki. :)



Azzal kezdtem, hogy az aljába gumit varrtam, így már van egy kis 'formája'. :)





A következő lépés a váll átalakítása: 


1. Közvetlenül a váll összevarrása mentén a nyaktól kifelé haladva kell ölteni, majd összeráncolni az anyagot.
2. Ez után egy darab bőrt kell az összeráncolt részre varrni.
3. Majd erre a ruha színével harmonizáló gyöngyöket varrni.








Az egész 'átalakítás' nagyjából ennyiből áll, egy fekete, vékony övvel még fel lehet dobni a felsőt, sőt, ajánlott is. ;) Szerintem megfelelő alkalmi viseletnek, nem is kell benne túlzottan feszengeni, mert bő, és kényelmes. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése