2012. június 7., csütörtök

inspiration - nails

Az elmúlt három hónapban nem nagyon volt lehetoségem a kormeimmel bíbelodni, mert a munkám miatt nem is festhettem oket. :S DE!! Holnap után repulok haza, és mivel otthon leszek pár hétig, már kezdek hangolódni a temára. Rengeteg otletem van koromdekorálás (és más egyéb) temában. :D Nem kizárt, hogy majd a barátnoimet is elkapom, mert már olyan rég kormoztem, nekem meg akár hogy is számolom, 20 kormom van, otletem meg rengeteg. :D Ééééés mivel nyár van, elokerulnek a színes lakkok, és mindenféle szépséges dolog. Már nem is nagyon emlékszem milyen cuccaim vannak otthon, biztos ér majd 1-2 kellemes meglepetés. :)

Addig is pár korom, amik kozul bármelyiket szívesen megvalósítanám. :)













képek forrása: www.weheartit.com


Hogy tetszenek ezek a kormok?? Nektek van valami koromotletetek nyárra??

Szép napot!! Heni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése