2012. június 26., kedd

nails - cracked rainbow

Nagy dilemmában voltam tegnap. Nem tudtam eldönteni, milyen legyen a körmöm - az előző feketét kicsit megviselte az egész napos strandolás. Aztán végül is nyár van, úgyis olyan menő most minden színes dolog, úgyhogy ha már lúd, legyen kövér alapon elhatároztam, hogy minden körmöm más színű lesz!! A végeredmény kicsit harsány lett nekem, úgyhogy ezüst színű 'repedezős lakkal' tompítottam ezen. Szerintem egész hordható lett. :) Azt még hozzá kell tennem, hogy este csináltam a képeket (meg a körmöt is), szóóóval vakusak a képek. persze attól a lényeg látszik. :)


Előkészítve a műveletre

Egy réteg lakkal

Két réteg lakkal

És a repesztőlakkal



Egy pár napig most ilyen lesz a körmöm (vagy ma estig, haha).
Vélemény??

Szép napot, Heni :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!Szerintem jól nézett ki színesen, de a repesztős lakk már lehet nem kellett volna. Így egy kicsit soknak tűnik, de lehet,hogy csak nekem:)) Egyébként az a narancs nagyon tetszik és a Show your feet is.Kár,hogy nálunk eddig csak sötét színekben láttam:((

    VálaszTörlés
  2. Ahogy nézegetem a képeket, már én sem vagyok benne olyan biztos, h ez volt a legjobb ötlet a 'tompításra'. Nekem színesen volt sok egy kicsit. :S Élőben viszont sokkal jobban passzol. :) Amikor vettem az essence lakkokat (azt hiszem, még tavaly), nekem is nagy szerencsém volt, ha vannak is jó színek, nagyon hamar elkapkodják (ezek pont akciósak voltak). :)
    És köszönöm a véleményt! :)

    VálaszTörlés
  3. Igazán nincs mit:D Amúgy ha én színesebbre akarom a körmöm akkor azt szoktam csinálni, hogy egy szín több árnyalatát kenem fel, és a nagyujjamon halvány a szín, utána pedig egyre jobban erősödik:D Így nem is sok,és színesebb is.

    VálaszTörlés
  4. Én pont fordítva szoktam, hogy a sötétebb árnyalattal kezdem, és aztán festem a világosabbakat. Az ilyet valamiért főleg lilával szoktam csinálni. :) Vagy van a másik kedvencem, amikor egy körmömön van több árnyalat, és átmenet van közöttük.

    Ilyenekre gondolok itt:
    http://kasahenrietta.blogspot.hu/2012/01/nails-twilight.html
    http://kasahenrietta.blogspot.hu/2012/06/nails-just-blue.html
    vagy ahogy itt csináltam a hátteret:
    http://kasahenrietta.blogspot.hu/2012/06/nails-tropical-sunset.html

    Egyébként ruhákban szeretem az alap-, jól variálható színeket, de körmöknél hangulattól függően minden jöhet. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek nagyon tetszenek:D Főleg az első:) Egyébként nem ilyenre gondoltam, hanem ,hogy mondjuk a nagyujjamon világos rózsaszín van és utána a mutatóujjamon már kicsit sötétebb utána a középső ujjamon megint sötétebb és a végére a kisujjamon már egy erős rózsaszín lesz:D

      Törlés
  5. Örülök, hogy tetszenek!! :)Én a nagyujjamra szoktam a sötétebb színt, amikor úgy csinálom, mint ahogy írtad. Olyan köröm sajnos nincs a blogon (pedig tudom, hogy még le is fényképeztem anno, de akkor valahogy lemaradt innen). :( De erre írtam, hogy az ilyet lilával szoktam, de nem tudom, miért pont azzal. :P :) Csak a lila körömlakkjaim pont olyanok, hogy épp egy árnyalatnyi eltérés van közöttük, és nagyon jól mutatnak együtt. :)De legszívesebben mindig másmilyen lenne, van, hogy naponta átfestem. :D

    VálaszTörlés