2012. augusztus 16., csütörtök

Off - A little piece of London

Ez a bejegyzés nem (teljesen) a megszokott témá(k)ról szól, de azért lesz benne egy-két 'Decor' dolog is... Majd a végén. :)

But....... I LOVE LONDON!! :)

Big Ben + Houses of Parliament

Wenlock

A bejegyzés folytatódik





Big Ben


Teljesen értelmetlen kép, de a fotós szerint vicces... :S :)

Cicus :)





Egyet úgyis hazaviszek ;)

És most egy kis váltás, de tényleg csak egy kicsi... A következő helyre még biztos visszamegyek minimum háromszor, mert lehetetlen egy nap alatt mindent megnézni: British Museum!! Nem tudom, hogy ki az, aki szeret MÚZEUMBA járni, de én SZERETEK!! Igen, én már csak ilyen vagyok. :) Nem kell ezért kinevetni, de sok embert már maga a szó is megrémiszt. Itt főleg a 20 körüli emberekre gondolok (+/- pár év), mert azt látom, hogy sokaknak ez égő... De miért?? :O :P


(Azt még hozzáteszem, hogy eredetileg legalább 50 képek akartam feltenni, de aztán nagy nehézségek és kétségek közepette csak az került fel, amiről azt gondolom, hogy talán másnak is érdekes. :) )

















Ohh, hello-szia!! :D
Lehet, hogy szerelmes vagyok?? (Nem, az kizárt. :P)


Igen, főleg ékszerek, de azért becsúszott egy-két őrültebb dolog is. Néha túl lelkes vagyok... ;)

(A képek minősége néha a fények miatt ilyen sz*r, bocsi. :P)

Szép napot, Heni :)

2 megjegyzés:

  1. De jó Neked! Én is el akarok menni egyszer (vagy többször) Londonba. :) Jó hely lehet.
    A múzeumokat meg én is szeretem, és szerintem egyáltalán nem gáz, bár tény, hogy valaki annak tartja...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szép hely, persze megvannak az előnyei és a hátrányai is. Meg itt annyi látnivaló van, hogy néha még az is érdekli az embert, ami máshol, normál körülmények között nem. :)

      Törlés